نورانی:تیم هاكی ایران برای حضوری موفق درمسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود
نوشته شده توسط : abbuse

'رجب نورانی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم هاكی كشور، خرداد ماه سال آینده در تهران آغاز می شود و این اردوها در هشت مرحله ادامه خواهد داشت.

وی برگزاری دو مرحله اردوی خارج از كشور را از برنامه های اصلی كادر فنی اعلام كرد و افزود: این اردوها در مرحله سوم در كشور تركیه و در مراحل پایانی در كشور چك برگزار می شود.

نورانی ادامه داد:سرمربیگری تیم ملی هاكی را 'ملك احمدی' بر عهده دارد.

وی گفت:نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از بین بازیكنان لیگ برتر كشور انتخاب شده ولی هنوز اسامی نفرات نهایی اعلام نشده است.

نورانی گفت: در مرحله نخست 24 بازیكن هاكی به اردو دعوت می شوند و در نهایت 12 نفر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

وی افزود: در بین دعوت شدگان به اردو، چهار تا پنج بازیكن از آذربایجان غربی نیز به چشم می خورد كه برای نشان دادن توانمندی های خود و پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش خواهند كرد.

نورانی كه سرمربیگری تیم هاكی آذربایجان غربی در لیگ برتر را نیز بر عهده داشت، امسال موفق شد مقام نایب قهرمانی كشور را برای تیمش كسب كند.

وی افزود: آذربایجان غربی و شهرستان نقده یكی از قطب های اصلی هاكی كشور می باشد ولی متاسفانه از عدم حمایت بخش خصوصی و مسوولان ورزش استان رنج می برد.

وی تعصب و سخت كوشی بازیكنانش را رمز اصلی موفقیت های كسب شده اعلام كرد و گفت: در صورت عدم حمایت مسوولان استان از این تیم سال آینده با تمام توانمندی و شایستگی های بازیكنانم در رقابت های لیگ برتركشور شركت نخواهیم كرد.

7126/583





:: برچسب‌ها: سرگرمی , قرمز , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: